راهنمای انتخاب ترموود

 

ترموود یکی از مواد ساختمانی محبوب برای استفاده در ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی و خارجی است. برای انتخاب بهترین نوع ترموود برای پروژه خود، به موارد زیر توجه کنید:

۱- کاربرد ترموود: برای انتخاب نوع مناسب ترموود، باید کاربرد آن را مشخص کنید، آیا برای ساخت نما، بالکن، درب، کف، دیوارپوش و یا پنل است؟ هر نوع کاربرد، نوع متفاوتی از ترموود را می‌طلبد.

۲- کیفیت ترموود: ترموود با کیفیت، در برابر رطوبت، حرارت، حشرات و پوسیدگی مقاومت بیشتری دارد. در نتیجه، قبل از خرید ترموود، باید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

۳- نوع چوب: ترموود از چوب‌های مختلفی ساخته می‌شود. بهترین چوب‌ها برای تولید ترموود، چوب‌هایی هستند که از درختان معمولی مانند سرو، ساج، کاج، افرا و… گرفته شده‌اند.

۴- نوع ترموود: ترموود‌های مختلفی برای کاربردهای مختلف وجود دارد. برای نمونه، ترموود روسی، ترموود فنلاندی، ترموود آلمانی و… به فروش می‌رسند. قبل از خرید، بهتر است نوع مناسب ترموود را برای کاربرد خود انتخاب کنید.

۵- قیمت: هزینه ترموود بستگی به نوع، کیفیت و مقدار آن دارد. پیش از خرید، بهتر است قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

تغییرات رنگ و کیفیت ترموود در طول زمان

تغییر رنگ و کیفیت ترموود در طول زمان

/
همه چیز در مورد تغییرات رنگ و کیفیت ترموود در طول زمان که باید بدانید | فروشگاه ترموود سنتر بزرگترین وارد کننده ترموود در ایران
ترموود چیست؟

میزان مقاومت و استحکام چوب ترموود

/
آیا میدانید میزان مقاومت و استحکام ترموود چقدر است؟ با میزان استحکام ترموود آشنا هستید؟ مقاومت و استحکام ترمو را میدانید؟
انواع جنس چوب ترموود را مشاهده می‌کنید.

انواع چوب ترموود

/
همه آنچه درمورد انواع چوب ترموود باید بدانید | ویژگی و دوام هر کدام از انواع چوب ترموود را بدانید
نمای ساختمان چوبی ترموود

انواع کاربرد، فواید و مزایای چوب ترموود (Thermowood)

/
با تمام کاربرد و مزایای ترموود آشنا شوید🪓 انواع کاربرد و فواید چوب ترمو را بشناسید | ویژگی های خاص چوب ترموود را بشناسید